بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

بالاخره سر نخی از نفوذ پیدا شد

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

پیش از این رهبری فرموده بودند: ملت امام اگر راه امام را کنار بگذارد سیلی خواهد خورد.

شاید برای برخی سؤال شد که ما چکار می توانیم بکنیم تا به آن نقطه نرسیم؟

بعد از آن رهبری بر روی کلمه ی نفوذ و خطرهای پسا برجام تأکید کردند.

این هم مشکل جدیدی نبود و معلوم نیست کدام روزنه ی نفوذ است که رهبری را اینقدر نگران کرده.

حالا اما امروز (14/10/94) رهبری این روزنه ی نفوذ را نشان دادند و اشاره کردند: معلوم نیست هر کس که نام او در لیستهای انتخاباتی می آید افراد متعهد و انقلابی باشند. دشمن مهره های خود را در همین لیستها می گنجاند. خلاصه یعنی نفوذ قرار است از لیست های انتخاباتی شروع شود! حتی اشاره کردند که دشمن لیست می دهد، یا اینکه مثلا ً در حال وارد کردن سلاح و تجهیزات به کشور است!

شاید رهبری محذوری دارند و نمی توانند با واسطه ی شورای نگهبان و تأیید صلاحیتها عده ای را از دور انتخابات خارج کنند. شاید کار به جایی رسیده که خود مردم باید تصمیم گیر باشند و با رأی ندادن به نفوذی ها آنها را طرد کنند.

به هر حال خوب است خوش بینی یا بی خیالی را کنار بگذاریم و مواظب باشیم دچار یک گناه تاریخی نشویم. گناهی که مسیر آینده خودمان و دیگر کشورهای منطقه را منحرف کند و همه چیز را خراب و نیست ونابود کند.

در رأی دادن هایتان مواظب باشید!

تا به حال چند بار در رأی دادن هایتان خدا را ملاک قرار داده اید؟

***************

اما امروز (19/10/94) دوباره رهبری از لیستهای انتخاباتی یاد کردند و اشاره فرمودند: اگر کسی مثلاً برخی افراد را نمی شناسد و می خواهد به افراد متعهد رأی بدهد، ببیند کسانی که لیست می دهند کدام هایشان افراد دلسوزی برای انقلاب هستند، می تواند به لیستهایی که او می دهد اعتماد کنند.

این کلام مفهوم عمیقی دارد و آن اینکه: امروز گویا رقابت و مبارزه بین جبهه های داخلی است و کار به جایی رسیده که ما باید یکی از چند تفکر و جریان را انتخاب کنیم، و مهمترین وظیفه ی ما در این مقطع شناخت آن احزابی است که واقعا دلسوز نظام و انقلاب هستند و با آرمانها و اهداف آن همسو هستند و این را در عمل نشان داده اند. زشت است برای ما که بعد از نزدیک چهل سال هنوز طیف ها و گروه بندی ها را نشناسیم و با طرز تفکر آنها آشنا نباشیم.

به هر حال امروز در دیدگاه رهبری لیستهای انتخاباتی یک نقطه عطف هستند...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">