بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

شهدا! خبری آورده اید؟!

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

شهدا چه خبر

در عالم شهدا قائل به اتفاق نیستم! چون شهدا زنده اند! زنده تر از ما که در خواب غفلتیم... حتماً برای ما خبری دارند! سالها مفقود الأثر بودند و امروز خلوتشان را به هم زده اند و به معرکه آمده اند. تریبون به دست گرفته اند و برای ما حرفی برای گفتن دارند. شانس نیست که اینهمه شهید بعد از 30 سال تصمیم گرفته اند خودشان را نشان بدهند.

شهدای مظلوم کربلای چهار! خبری شده؟ می دانم که پیامی برای من دارید، پیامی مهم که جمع شما را به تلاطم انداخته و مأمور ابلاغ آن به من هستند.

شاید پیامتان با علّت شهادتتان مرتبط باشد. شاید می خواهید تکرار تاریخ خودتان را به ما هشدار بدهید. شانس نیست که این شهدا از عملیات کربلای 4 هستند. در کربلای چهار بر شما چه گذشت...؟

بوی خطر می آید... بوی توطئه... بوی خیانت... آن هم در آستانه ی به نتیجه رسیدن دو سال مذاکرات...

  • مهدی جهانشاهی

استقامت

نظرات  (۲)

از خیانت گفتید و با بیانی استعاری تیم سیاست خارجی دولت را خائن نامیدید جواب چنین حرفهایی رو ماه ها پیش رهبری نظام دادند آنجا که راجع به همین افراد که شما و دیگرانی با سوءاستفاده از جایگاه شهدا خائن وسازشکار میدانید گفتند " حقا و انصافا ایستادگی میکنند" و این ایستادگی حتما معنیش خیانت نمیشه باشه
پاسخ:
حق با شماست... و البته اگر خیانتی باشد از طرف تیم مذاکره نیست! آنها که کاره ای نیستند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">