بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۸
تیر

امروز روزی هست که ملت ما بیش از هر روز به امید نیاز دارند.

شاید تا دیروز به آنها حق می دادیم که ناامید باشند و روزنه ی امیدی از آینده نبینند و همه چیز را سیاه ببینند و اصل نظام را زیر سؤال ببرند؛ اما امروز اوضاع خیلی فرق کرده.

فقط به آنچه می بینید چشمها را نبندید! بله اینها واقعیت دارد! طبری ها و تاج گردون ها همان اختاپوسهای مخفی مخوفی بودند که تا حالا دنبالشان می گشتیم و چون پیدایشان نمی کردیم سر این و آن خراب می کردیم!!!

طاقت بیاورید! بعد از قوه قضائیه و مجلس، فتح خرمشهر بعدی دولت است! کمتر از یک سال طاقت بیاورید! همه چیز دارد خوب پیش می رود. به فرموده ی رهبری خدا خواسته که ملت ما را به بهترین عاقبتها برساند.

طاقت بیاورید، تنها کسی که می تواند زمین بازی را به هم بزند خود شما هستید...

#جنگ_اراده_ها

https://twitter.com/mahdijnh

  • مهدی جهانشاهی
۱۰
تیر

در خارج، آمریکایی ها را می بینیم که مردم آنجا ریخته اند بیرون و برای احقاق حقوق خودشان دارند آشوب و اعتراض می کنند.

در داخل، معترضان نظام را می بینیم، که تا کمی می بینند اوضاع بر وفق مراد نیست شروع می کنند شورش و آتش بازی و ادعای تقلب ... یا اگر دستشان به جایی نرسید فرافکنی می کنند و آشی را که خودشان پخته اند، به گردن نظام می اندازند.

ما انقلابی ها که اسممان هم انقلابی است و باید همیشه در تکاپو و جنب و جوش باشیم، ما چکار می کنیم؟؟؟ آیا کم معترضیم؟ آیا حاضریم سر به تن دولتی ها باشد؟؟ پس چرا هیچ صر و صدایی نداریم؟؟ چرا لااقل در ژست اپوزیسیون گرفتن ضعیف هستیم؟! تا جایی که ذخال فروش ها بیایند و به ما بگویند: رویتان سیاه!!!!

 

حقیقت این است که ما هیچ نیازی به سر و صدا کردن نداریم.

می دانیم که با رأی دادن می توانیم بزرگترین اختاپوسها را کنار بزنیم و از کار بی کار کنیم! البته تا حالا زیاد توفیق این کار را نداشته ایم، اما مشکل از ساختار نبوده، مشکل از همسایه های خودمان بوده که با ما همراهی نکرده اند، سعی می کنیم آنها را متقاعد کنیم...

از طرفی مطمئنیم که رهبری مثل کوه پشت تصمیم مردم ایستاده و خاطرمان جمع است که با تقلب و این چیزها نمی توانند نتیجه ی رأی ما را به نفع خودشان مصادره کنند.

 

خلاصه اینکه ما اعتراضمان را پای صندوق رأی نشان می دهیم.

و این خیلی چیز بدی است.

چون خیلی ها متوجه معترض بودن ما نمی شوند...

 

الآن مثلاً آن آقا آمده و فریاد می زند:  چقدر تحریم بشویم رهبری راضی به مذاکره می شوی؟!

فقط به خاطر اینکه آن روز ما سر روحانی فریاد نزدیم که بگوییم: روحانی: چقدر بدقولی کنند می فهمی که مذاکره بی فایده است؟؟؟!!!

  • مهدی جهانشاهی
۰۸
تیر


✍️پاسخی برگرفته از بیانات آیت الله جوادی آملی به موسوی خویینی ها:


منافقان، مشکلاتی که خود مسبب آن بودند را به سوء مدیریت رهبری جامعه نسبت می دهند.
🔰همین گروهی که یا در اثر «نفاق» یا در اثر «ضعف ایمان»، آن سخنان را با رسول خدا(صلّی الله علیه و آله و سلّم) در میان گذاشتند، گاهی پیشنهاد می‌دادند که دفاع بر ما واجب بشود. وقتی که دفاع بر اینها واجب شد، می‌گفتند زود است، چرا مهلت ندادی! همین گروه، اگر فتح و پیروزی و عزّت و امثال‌ذلک نصیبشان بشود، می‌گویند این نعمتهایی است که از طرف خدا به ما رسیده است و اگر شکست و رنج و بلا و مِحنت و گرانی و قحطی و امثال‌ذلک برسد، براساس تطیّری که رسم آنها بود، می‌گفتند این بدقدمی تویِ پیامبر است ـ معاذ الله ـ؛ تطیّر می‌زدند. یا آنها که به این خرافات معتقد نبودند، می‌گفتند این از سوء مدیریت و ضعف رهبریِ توست، این دوتا حرف را می‌زدند. فرمود:
🔸«إِن تُصِبْهُمْ حَسَنَةٌ یَقُولُوا هذِهِ مِنْ عِندِ اللّهِ وَإِن تُصِبْهُمْ سَیِّئَةٌ یَقُولُوا هذِهِ مِن عِندِکَ؛و اگر به آنها (منافقان) حسنة (و پیروزی) برسد میگویند از ناحیه خدا است و اگر سیئة (و شکستی) برسد میگویند از ناحیه تو است»(نساء:79)؛ 
به تویِ پیامبر نسبت می‌دهند، مشابه همان کاری که پیروان موسای کلیم داشتند. در سورهٴ مبارکهٴ «اعراف» از وضع پیروان موسای کلیم این‌‌چنین یاد می‌کند، آیه 131 سورهٴ مبارکهٴ «اعراف» این است که: 
🔸«فَإِذَا جَاءَتْهُمُ الْحَسَنَةُ قَالُوا لَنَا هذِهِ وَإِنْ تُصِبْهُمْ سَیِّئَةٌ یَطَّیَّرُوا بِمُوسَی وَمَنْ مَعَهُ؛ هنگامی که نیکی (و نعمت) به آنها میرسید میگفتند به خاطر خود ماست! ولی موقعی که بدی (و بلا) به آنها میرسید میگفتند از شومی موسی و کسان او است!» 
«تطیّر»؛ بدقدمی، فالِ بدزدن، تشئّم که از طَیران طیر معمولاً اینها این شئومت را به یاد داشتند، اخذ شده است. اینها به موسای کلیم(سلام الله علیه) می‌گفتند در اثر بدقدمی تو و همراهان توست که ما الآن به زحمت افتادیم.
مشابه این معنا را هم مسلمینِ ناآگاه صدر اسلام به رسول خدا(صلّی الله علیه و آله و سلّم) می‌گفتند. ریشه‌اش هم در سورهٴ مبارکهٴ «بقره» است که ﴿تَشَابَهَتْ قُلُوبُهُمْ﴾ (بقره: 118) دلهای اینها یکی است، طرز تفکّر این کافران و منافقان یکی است ﴿تَشَابَهَتْ قُلُوبُهُمْ﴾. اینها اگر خیری ببینند، می‌گویند از طرف خداست و شرّی ببینند براساس بدقدمی رسول خدا ـ معاذ الله ـ یا براساس ضعف رهبری و مدیریت او تکیه می‌کنند و اسناد می‌دهند. 

 

(جلسه 172 درس تفسیر سوره مبارکه نساء)  


@basaer_fi🔸🔸

 

#جنگ_اراده_ها

#زبان_مشکلات

https://twitter.com/mahdijnh

  • مهدی جهانشاهی
۰۵
تیر

این ترامپ که هول و هواسش در دل برخی افتاده، یک دشمن نوپدید است که چند سالی گرفتار او هستیم و بعد می رود و جایش را به نفر بعد می دهد. اما حالا همین هیولای قلدر چه شده که در جامعه ی خودش اینقدر منفور شده و از صدقه سری او موجودیت آمریکا زیر سؤال رفته است؟!

حقیقت این است که این همه غوقا و سر و صدا نتیجه ی یک دعوای شخصی در آمریکا بین ترامپ و دست های پشت پرده ای است که ترامپ گزینه ی مورد علاقه ی آنها نبود و حالا سعی دارند در آستانه ی انتخابات او را از دور خارج کنند.

بگذارید سؤال را ایطور بپرسم: آیا اگر حمایت شبکه های اجتماعی از معترضین نبود، امکان داشت که قتل یک سیاه پوست اینطور تبدیل به بحران در کشوری شود که همه چیز را تحت نظر دارد؟ ساده انگاری است اگر فکر کنیم تصمیم مردم بود که این قضیه اینقدر برجسته شود!

حالا سؤال دوم اینطور مطرح می شود: این رسانه ها ـ که خود ما هم در مصاف آن تا به حال بارها ضربه خورده ایم ـ دست چه کسانی هستند که ترامپ جزو آنها نیست؟؟؟

#بسوزد_پدر_رسانه

#سواد_رسانهای

  • مهدی جهانشاهی