بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

گاهی به ما دستور داده اند که: به گوینده نظر نکنید، بلکه به گفتار او دقت کنید، و اگر سخن حقی بود بپذیرید (مولی امیرالمؤمنین)

گاهی هم برعکس! به ما دستور داده اند که حق و حقیقت را بر مدار کسانی که معصوم و عاری از خطا هستند، مورد سنجش قرار بدهید (در زیارات معصومین).

حقیقت این است که گاهی برجستگی افراد مانع می شود که در مورد صحت یا سقم سخنانشان دقت به خرج بدهیم و تحت تأثیر شخصیت آنها، از نقدشان غافل می شویم و همین زمینه ی انحراف ما را ایجاد می کند. یا برعکس؛ گاهی فرومایگی افراد باعث می شود که سخن حق را از زبان آنها نادیده بگیریم و بی توجهی کنیم. باز هم تحت تأثیر شخصیت افراد قرار گرفته ایم.

اما اگر از اینگونه موارد نباشد، در حالت طبیعی اتفاقاً خیلی مهم است که حرف را چه کسی زده است. سخنی که هیچ ندانیم چه کسی گفته است، ممکن است تیری باشد که از زبان دشمن ما خارج شده باشد و با ظاهری آراسته، ما را هدف گرفته باشد.

امروز آن روزی است که باید حرف را با شناسنامه اش مورد ارزیابی قرار بدهیم. به حرفهای حرام زاده و بی پدر و مادر اصلاً نباید توجه کنیم! مخصوصاً امروز که حق و باطل کاملاً مواضعشان را جدا کرده اند و تمام آن چیزهایی که اینها از آن دفاع می کنند، آنها به آن حمله می کنند!

از ابتدای مطرح شدن آقای رئیسی عده ای نقطه قوتهای او را به عنوان نقطه ضعف نشان دادند؛ تا به امروز که عده ای به خاطر اجرای عدالت با او مخالفت می کنند و هشتک #اعدام_نکنید به راه می اندازند.

عجیب است که نقطه قوتهای مجلس فعلی هم نادیده انگاشته می شود و از هر آسمان و ریسمانی برای او سوژه ی انتقاد می تراشند!

جا دارد خدا را شکر کنیم که عیب و ایرادهای قوه ی قضائیه و مجلس ما همین هاست که اینها در بوق و کرنا کرده اند! خدا را شکر که عیب مجلسی های ما این است که عده ی معدودی از آنها طبق حقوق متداول و قانونی آنها، برای دریافت خودرو به قیمت واقعی اقدام کرده اند و به جای دولتی های فعلی و مجلسی های قبلی که هدایای زیر میزی میلیاردی می دادند و می گرفتند، اینها کوچک ترین کارهایشان زیر زره بین ملت قرار می گیرد و مجبور می شوند از کوچکترین اشتباهشان عقب نشینی کنند. خدا را شکر! اگر آتوی دیگری از آنها داشتند، همان ها را فریاد می زدند. اما مجبور اند به واکسن آنفلوآنزای آنها گیر بدهند.

حالا مردم شاید به خودشان بیایند و بپرسند: آیا این رانتها مخصوص این مجلس است یا از قبل بوده؟ آن وقت جای این سؤال می شود که: چرا تا به حال ما نمی دانستیم و توجه نمی کردیم؟؟ و آن وقت به این نتیجه می رسند که: حرف را از زبان کسی شنیده اند که نباید ناشناخته به حرفهایش گوش می دادند...

#مجلس_طراز_انقلاب

#گام_دوم_انقلاب
#سواد_رسانه_ای

  • مهدی جهانشاهی

سواد رسانه ای

گام دوم انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">