بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

واقعاً چرا آمریکا با ما دشمن است؟!

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

رهبر انقلاب در این ایام بارها تکرار کرده اند که مردم ایران نباید دشمنی هایشان را با آمریکا فراموش کنند و اگر اینطور بشود ملت ایران تنبیه خواهد شد و از طرف خدا سیلی خواهد خورد.

رهبر انقلاب نیز علّت این دشمنی ها را بارها بیان کردند (از جمله در همین سخنرانی اخیر در جمع فرهنگیان و معلّمان). ما نیز به نوبه خود برخی از جنبه های این دشمنی را تکرار می کنیم.

چرا می گوییم که آمریکا دشمن ماست؟ چرا او باید با ما دشمن باشد؟ مگر ما چه ضرری برای او داریم که دیگر کشورها ندارند؟

  • او مستکبر است و ما استکبار ستیز! مانع او هستیم که هر غلطی می خواهد بکند. نمی گذاریم غارت کند،  نمی گذاریم حقوق ملتها را زیر پا بگذارد، نمی گذاریم خون مستضعفان را توی شیشه بکند! نمی گذاریم با سوء استفاده از ملتهای ضعیف چاق و فربه شود.
  • مستکبر با همه سر جنگ دارد (دیدید که چطور در کشورهای مختلف اسلامی خون مردم را در شیشه کردند: میانمار، مصر، عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان، فلسطین، سوریه، یمن و بسیاری از کشورهای دیگر که حتی دولت آنها با آمریکا دوست بود!)، مستکبر مخصوصاً با کسی دشمن است که در مقابل او بایستد و نگذارد او به اهدافش برسد! یعنی: ایران (خوب می شود فهمید که اگر آمریکا دستش به ما برسد بدتر از میانمار را سرمان می آورد...!)
  • او ایده ی انسان محوری خود را (که همان اومانیسم است) تنها ایده موفق می داند، لذا نمی خواهد ایده ی دومی به موفقیت برسد. نمی خواهد مردم دنیا بفهمند که دین می تواند کارآمد باشد. نمی خواهد کسی ببیند که سیاست در خدمت دین در آمده است. نمی خواهد مردم از حاکمیت خدا بر مردم تصوّری داشته باشند! (تحریمهای حقوق بشریمعنایش همیناست! یعنی او از اسلام ما ناراحت است!.
  • او که اجتماع خود را بر اساس موازین حیوانی مدیریت می کند، نخواهد توانست این مسیر را ادامه دهد و برای مدت طولانی ملّت خود را از فطرت انسانی دور نگه دارد. لذا هزاران هزینه می کند تا بتواند ایده ی خود را کارآمد نشان دهد و مردم خود را بنا بر ایده ی خودش، مدیریت کند. تمام ابزار هنر و تبلیغات و سکس و جلوه های دنیوی را در خدمت این هدف گرفته است. لذا تمام ترس او این است که مردم او از جهان بینی او دلسرد شوند و به جهان بینی الهی روی آورند.
  • او حامی حقوق انسان است به تعریف شیطان و ما حامی حقوق انسانیم به تعریف خدا، لذا در نظر هر یک از ما دیگری متهم است!

در حقیقت ما هستیم که به او حمله کرده ایم و داریم به صورت نرم و خزنده، مردم او را از چنگش بیرون می آوریم. ما اثبات کرده ایم که می شود بنده ی خدا بود، نه بنده ی نفس. ما اثبات کرده ایم که قدرت شیطان پوشالی و عنکبوتی است و می شود به زورگویان دنیا باج نداد. و این ما هستیم که اثبات کرده ایم می شود از خدا کمک گرفت، به جای اینکه جیره خوار شیطان بود...

کشورها و ملتهای دیگری هم دارند این را از ما یاد می گیرند و این است که برای آمریکا خطرناک است!

در یک جمله:

چرا آمریکا با ایران اسلامی دشمن است؟

به همان دلیل که در طول تاریخ ظالمان و غارت گران با انبیاء و مردان الهی دشمنی می کردند! چیز جدیدی نیست! یک سنت است...

  • مهدی جهانشاهی

دشمن شناسی

ماهیت غرب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">