بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۵
ارديبهشت

عده ای کلاً می ترسند

و به خاطر ترس از هر کار جدیدی هراس دارند.

حضرت علی فرمود: مردم با چیزی که نسبت به آن آگاهی ندارند دشمنی می کنند.

خودشان که راه نمی روند! می ترسند زمین بخورند. اوج هنرشان این است که کناری بنشینند و به راه رفتن دیگران خرده گیری کنند و اگر احیاناً آنها زمین خوردند، اینها شاد و خوشحال بشوند و بگویند: دیدید گفتیم راه نروید! زمین می خورید!

لاشخورهای سیاسی از این هم بدتر هستند. منتظرند کسی راه برود و با لایی کشیدن او را زمین گیر کنند!

دولت قبل خودش ارز ترجیحی برنج و گوشت و بسیاری اقلام دیگر را حذف کرد و یک تورم سرسام آور برای ما به ارمغان آورد. اصلاً یارانه هم ندارد. معترضی نداشت چون صداقت به خرج نداد و مخفی کاری کرد.  آخر هم با نیش زبانی از مردم داغ دیده بدرقه کرد و گفت: من خودم صبح جمعه متوجه گران شدن بنزین شدم!

این دولت اما فقط چند قلم را آزاد کرد و پولش را مستقیم به خود مردم داد تا هرطور می خواهند از آن استفاده کنند. برای امثال من که مدتها از نان آزاد و روغن آزاد و لبنیات آزاد استفاده می کردم و دستم به مرغ نمی رسید خیلی خوب شد. تشکر هم می کنم. منتظر ادامه ی این جریان هم هستم.

عده ای دارند ما را از تورم می ترسانند! از چه چیزی دارند ما را می ترسانند؟ تورم چیز جدیدی است؟ ما نیش خورده ها را از ریسمان سیاه و سفید می ترسانند. باید خدایش خیر بدهد که کمی درآمدها را اصلاح کرد.

 

در مجموع چه کسانی از آزاد شدن یارانه ها می ترسند؟

یک دسته کسانی که از کار جدید کلا می‌ترسند. حاضر نیستند ماشین حساب دست بگیرند و حساب کنند.
یک دسته کسانی که طعم عدالت به کامشان شیرین نمی‌آید. همان دانه درشتها و 4 درصدی ها.
یک دسته کسانی که گوششان به دهان دسته قبل است! که اینها کم هم نیستند.

 

پ.ن:

طبق محاسبات دولت دهک اول تا نهم به ترتیب ۹۲۳ هزار تومان، ۷۸۳ هزار تومان، ۷۰۶ هزار تومان، ۲۹۱ هزار تومان، ۲۳۶ هزار تومان، ۲۳۴ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان، ۷۱ هزار تومان و ۱۸ هزار تومان افزایش قدرت خرید پیدا می کنند.

  • مهدی جهانشاهی