بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

ناب چین جملات انتخاباتی _ مشارکت

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ق.ظ

#رأی_میدهم چون رئیس جمهور آینده برای انجام کارهای بزرگ به رأی من نیاز دارد!

***************************
یه عده 8 سال قبل به مردم #آدرس غلط دادن و مردم رو دنبال نخودسیاه فرستادن.
حالا به جای عذرخواهی شاکی شدن که: رأی دادیم و حیف که رأی دادیم!
داداش فکر نمی کنی مردم دارن چوب اشتباه تو رو می خورن؟؟
#انتخاب_من_اعتراض_من  #متهم_به_جای_شاکی  #رأی_میدهم
***************************
می گن «رأی بی رأی»، یعنی مثلاً شاکی اند!
ولی هنوز بابت اون روحانایی که به اسم قناری به مردم قالب کردن عذرخواهی نکردن...
***************************
«سکوت علامت رضاست» شعار امل های کهنه است!
جدیداً مد شده برای شکایت دسته جمعی «سکوت» می کنن...
******************************
اصلاً حرفش رو هم نزن!
بکشی منو، مگه دیوونه ام ... دیگه این دفعه حتماً #رأی_میدهم!
***************************
#رأی_میدهم، به همون دلیل که جلادها می گن رأی ندید! به همون کسی که شهدا اگه زنده بودن بهش رأی می دادن...
***************************
هربار به دروغ گفتن: نتیجه از قبل معلومه! و با این مظلوم نمایی گزینه ی مورد نظر خودشون رو قالب کردن.
حالا خودشون هم دروغ خودشون رو باور کردن و میگن: اصلأ رأی بی رأی!
#گول_نمیخوریم
#رأی_میدهم
**************************)
به اعتقاد من هر رئیس جمهوری به جای روحانی بیاد می تونه بهتر کار کنه! به شرط اینکه حیثیت خودش رو به مذاکره گره نزه!
یارو زمین خورد برای اینکه ضایع نشه تا خونه دولا دولا دوید...!
#کجا_مثل_هم_اند  #وعده_نه_فقط_عمل  #رأی_میدهم
***************************
«رأی بی رأی» یعنی: از رئیس جمهور آینده اعتراض دارم؛ از رئیس جمهور قبل نه!
#رأی_میدهم
***************************
با ادبیات کسانی  که می گویند «رأی بی رأی» آشنا بشوید: حالا که قرار نیست ما برنده بشویم پس: بازی بی بازی!
***************************
حاضری دوباره روحانی رئیس جمهور بشه؟؟
اگه حاضری پس رأی نده!
#کجا_مثل_هم_اند  #انتخاب_من_اعتراض_من  #رأی_میدهم
***************************
یک روز رفتم بین طرفدارای روحانی و فریاد زدم: چقدر این دولت باید گند بزنه تا متقاعد بشید بهش رأی ندید؟؟؟
امروز به همونها که حالا حرف عوض کردن می گم: چقدر رئیس جمهور گند بزنه باور می کنید رأیتون اثر داره!!!
#کجا_مثل_هم_اند  #آدرس غلط  #رأی_میدهم
***************************
یه عده رأی نمی دن، تا خدا نکرده کسی فکر نکنه رأیشون به روحانی اشتباه بوده...
#انتخاب_من_اعتراض_من  #رأی_میدهم
***************************
قابل توجه اونایی که دائم می گفتن: رهبری باید مسئولین بی کفایت رو عزل کنه!
برای عزل مسئولین ناکارآمد،
آشوب نیاز نیست،
دخالت رهبری لازم نیست!
موندن و رفتن اونا به اشاره ی انگشت شما بستگی داره...
#انتخاب_من_اعتراض_من   #متهم_به_جای_شاکی   #رأی_میدهم
***************************
کجان اونایی که می گفتن: شورای نگهبان نباید تأیید صلاحیت کنه!
خب بیا این هم پاس گل شورای نگهبان به ملت ایران.
شاید هم فرصت آخر باشه. حیفش نکنی!
#رأی_میدهم   
 

  • مهدی جهانشاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">