بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

قدرت ترامپ بیشتر است یا رسانه؟

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ

این ترامپ که هول و هواسش در دل برخی افتاده، یک دشمن نوپدید است که چند سالی گرفتار او هستیم و بعد می رود و جایش را به نفر بعد می دهد. اما حالا همین هیولای قلدر چه شده که در جامعه ی خودش اینقدر منفور شده و از صدقه سری او موجودیت آمریکا زیر سؤال رفته است؟!

حقیقت این است که این همه غوقا و سر و صدا نتیجه ی یک دعوای شخصی در آمریکا بین ترامپ و دست های پشت پرده ای است که ترامپ گزینه ی مورد علاقه ی آنها نبود و حالا سعی دارند در آستانه ی انتخابات او را از دور خارج کنند.

بگذارید سؤال را ایطور بپرسم: آیا اگر حمایت شبکه های اجتماعی از معترضین نبود، امکان داشت که قتل یک سیاه پوست اینطور تبدیل به بحران در کشوری شود که همه چیز را تحت نظر دارد؟ ساده انگاری است اگر فکر کنیم تصمیم مردم بود که این قضیه اینقدر برجسته شود!

حالا سؤال دوم اینطور مطرح می شود: این رسانه ها ـ که خود ما هم در مصاف آن تا به حال بارها ضربه خورده ایم ـ دست چه کسانی هستند که ترامپ جزو آنها نیست؟؟؟

#بسوزد_پدر_رسانه

#سواد_رسانهای

  • مهدی جهانشاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">