بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

بیا با هم...

همه با هم پیش به سوی ظهور

«اینده از آن متقین است»
متقی باش تا اینده از آن تو باشد

بایگانی

⛔️می گن که: این کاندیداها همان کسانی هستند که تا حالا مملکت را اداره کرده اند و مسئولیت ها را بین هم دست به دست کرده اند. چه اتفاق جدیدی قرار است بیفتد؟!

✅می گم که: 

🔹 اولاً خوشحالم که جدیداً به جای وعده، عمل افراد براتون مهم شده! چون طبق آمار ۶۵درصد مردم پای مناظرات تصمیم گرفتن به کی رأی بدن. یعنی سابقه و عملکرد هیچ!
🔹 در ثانی «کیا چی کار کردن» رو اخبار هر روز نشون می ده. شاید هر بار که اخبار چیزی نشون داده زدید کانال بعدی!!!
🔹 تازه اینطور هم نیست که همه مثل هم بوده باشن. یه رئیس جمهور داشتیم رتبه ی اقتصادی کشور رو تا 18 بالا برده، یکی تا 26 پایین آورده، یکی هم کلاً فکر کرده هرچی بالاتر بره بهتره!!! یه رئیس جمهور هم داشتیم که با حاصل زحمت دیگران عکس سلفی انداخته و به اسم خودش بیرون داده! پس همه رو یه کاسه نکنید.
🔹 حتماً توجه دارید که از هر کس باید طبق مسئولیتش توقع داشت. مثلاً یه نفر 3 درصدر کار کشور دستش بوده، یکی 97 درصد کار کشور. اینها رو که نباید توقع یکسانی ازشون داشت. ببینید هرکس سر همون جایی که بوده چطور کار کرده. همه ی مسئولیت ها رو یه کاسه نکنید.
🔹 البته اینطور که شما همه رو با هم یک کاسه کردید بذارید من هم مردم رو با مسئولین یک کاسه کنم. چرا طوری صحبت می کنید که انگار مردم معصوم اند و مسئولین از کره ی مریخ اومدن؟؟ به هر حال از قدیم گفتن: از کوزه همان برون تراود که در اوست!
🔹 قابل توجه: بعضی ها رو هم ما می گیم که اوضاعشون خیته و هم شما. بعضی ها رو ما می گیم وضعشون خوبه. شما تحقیق کنید. جالبه دور قبل کسی رأی آورد که هم ما و هم شما همه می گفتیم اوضاعش خیته. می دونستن چطور آمدیه و بهش رأی دادن! اینو کجای دلم بذارم؟!
🔹از این حرفا بگذریم آخرش میخواید چکار کنید؟ منتظرید بت من بیاد نجاتتون بده؟ یا منتظرید از توی لپ لپ نامزد مورد نظر بیرون بیاد؟ واقعاً به چنین نامزدی که هیچ سابقه ای توی کشور نداشته رأی میدید؟؟
🔹 نهایتاً خدا بیاره اون روز رو که همه ما به این باور برسیم که همه هیچ کاره اند و همه کاره فقط خداست. اون وقت به جای این حرف ها سعی می کنیم یه طوری رضایت خدا رو ـ که این روزها داره نارضایتی خودش را از ما با مشکلات نشون می ده ـ به دست بیاریم و از دست خدا نون بخوریم.

  • مهدی جهانشاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">